למה להיות זכיינים ברשת קפה לנדוור? - רשת בתי קפה לנדוור

בלוג

Carmel_112

למה להיות זכיין ברשת קפה לנדוור?

56.01.16

זכיינות לבית קפה – זה עסק רציני!

 

זכיינות למכירה ברשת – זה אומר שיש לך עסק

שיטת הזכיינות המבוססת על רשת כלשהי שמציעה זכיינות למכירה, מהווה הזדמנות פז עסקית לאנשים רבים. למעשה, היא מאפשרת לכל אדם שראוי לכך, לנהל עסק עצמאי משלו, ויחד עם זאת לזכות במסגרת תומכת, שמלווה אותו מאל"ף עד ת"ו, ונמצאת שם תמיד בשבילו.

להיות זכיין ברשת קפה לנדוור

 

זכיינות לבית קפה

היתרון המרכזי של זכיינות ברשת בתי קפה הוא המעטפת שמקבלים זכיינים מהרשת. כשמעטפת זו מושלמת היא כוללת הכשרה וליווי של הזכיין, משלבי הקליטה, ההכשרה ופתיחת בית הקפה ועד לתפעול העסק בצורה שוטפת לאורך כל הדרך. זכיינים הזוכים לרשת תמיכה כזו, יכולים להתמקד בתפעולו של בית הקפה ובמימוש המקסימלי של הפוטנציאל הרווחי שלו.

 

 

זכיינות למכירה ברשת לנדוור

רשת לנדוור מספקת לזכייניה "עצמאות בטוחה", המאפשרת להם ליהנות מכל העולמות. זכיין ברשת לנדוור נהנה מהגב הרחב שמעניקה לו הרשת, ואינו נדרש להתמודד לבד עם סיכונים ובעיות הכרוכות בפתיחת עסק וניהולו. זאת ועוד, ההתקשרות עם לנדוור הופכת אותו מיידית לבעלים של בית קפה בעל שם, עם סימן מסחרי, מוניטין, וקהילת לקוחות שהולכת איתו. התקשרות בזכיינות עם לנדוור כרוכה בסיכון נמוך מאוד לזכיין, ומזמנת לו פלטפורמה לרווח מהרגע הראשון.

 

כדאי להיות זכיין בלנדוור – מכל הבחינות ובכל השלבים

זכיינים ברשתות בכלל וברשת לנדוור בפרט צריכים לעבור מסלול שלם על מנת להצליח. בכל השלבים במסלול זה, לנדוור נמצאת שם בשביל זכייניה, וסוללת להם את הדרך לקריירה עצמאית שיש בה רווחים גדולים וסיפוק עצום. כל השלבים במסלול חשובים – אין קיצורי דרך:

 

 

בחירה של זכיינות לבית קפה – זכיין צריך לבחור בצורה מושכלת את רשת בתי הקפה אליה הוא רוצה להשתייך. תהליך הבחירה מחייב אותו לבלות בסניפי הרשת, להכיר את התפריט דרך החך, לחוות את המותג, לשוחח עם זכיינים אחרים, ללמוד על התנהלות הסניפים, לוודא שהוא מזדהה עם ערכי הרשת ונהנה בה. בחירה בלנדוור היא בחירה ברשת מצליחה שכבר הוכיחה את עצמה, ושהזכיין יכול ליהנות מתדמיתה החיובית. באותה מידה, גם רשת לנדוור אינה מתקשרת עם "חתול בשק" והיא בוחרת אך ורק זכיינים שמתאימים לדרישותיה: חרוצים, אמינים, בעלי תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים, איתנים
פיננסית, שאפתנים ונכונים להשקעה רבה.

 

 

הכשרה – הצלחה של עסק היא פועל יוצא של הכשרת בעליו מאל"ף (שטיפת כלים) ועד ת"ו (ניהול מקרו). בלנדוור זכיינים עוברים מסלול הכשרה מקיף ויסודי, שנתון לפיקוח הדוק של מנהלי הרשת.זכיינות בביתי קפה בתל אביב - סניף רביעיית פלורנטין

ליווי ראשוני – גם במסגרת רשת, בית קפה אינו מוקם ברגע. ההקמה נעשית בתהליך רב שלבים: בחירת מיקום, מיתוג, עיצוב, יצירת תפריט, בניית צוות, קניינות, גיבוש נהלי עבודה, הסתייעות בהלוואות, תפעול ועוד. מנהלי רשת לנדוור מסייעים לזכיין החדש לאתר מיקום מתאים ואטרקטיבי (מיקום כזה הרבה יותר בר השגה כשאתה משתייך לרשת ידועה ומשגשגת), למתג ולעצב אותו, לגייס צוות עובדים ולספק לו הדרכה והכשרה, לחבר את הזכיין לספקים הרשתיים ולספק לו ייעוץ קולינארי בהתאם לפילוסופיית המזון הלנדוורית.

ליווי בפתיחת הסניף  - לחודש הראשון שלאחר פתיחת הסניף יש חשיבות רבה, שכן הוא יוצר את הרושם הראשוני על הלקוחות, ומשמש כמתנע להמשך. זה הזמן ללוות זכיינים בצורה הדוקה. בלנדוור הזכיין מקבל בחודש הראשון ליווי והדרכה צמודים מצוותי ההקמה של הרשת, המסייעים לו לצאת לדרך ברגל ימין.

הדרכות ותמיכה – זכיינים זקוקים להדרכות תקופתיות (קורסי ניהול, קורסי בריסטה ועוד) ולתמיכה מקצועית ותפעולית. בלנדוור קיים מטה הדרכה ותמיכה, שמסייע לזכיינים, מונע מהם טעויות, ומספק להם ניסיון, ידע ותמיכה ממשית, שתורמים להצלחת העסק.

ליווי שוטף – יחסי זכיין-מזכה אינם מסתיימים כל עוד הזכיינות קיימת, והליווי השוטף לזכיינים חשוב ביותר. זכייני לנדוור מקבלים תמיכה שוטפת מהמערך העסקי והשיווקי של הרשת. הסיוע כולל גיוס עובדים, הכשרות, פיתוח יכולות ניהול, פתרון בעיות וכל מה שדרוש בכל פרמטר.

חזרה לבלוג